Jak nakupovat

1. Jak nakupovat?

1.1 Vyberte si zboží
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.
1.2 Vložte zboží do košíku
Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko KOUPIT. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.
1.3 Přejděte k pokladně
Z košíku pokračujte tlačítkem OBJEDNAT k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše osobní údaje - jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel), Váš email (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám zašleme potvrzení o přijetí a následně o expedici objednávky) a Vaše telefonní číslo (nutná podmínka zejména při dopravě prostřednictvím PPL a také při obsáhlejších objednávkách). Dále způsob doručení, způsob platby, případně pobočku k osobnímu odběru. Stisknete-li POTVRDIT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení.
1.4 Metody platby
- On-line platební kartou – rychlý a pohodlný způsob platby platebními kartami (VISA, MasterCard, Maestro) prostřednictvím zabezpečené platební brány GPWebPay. (využíváme bezpečné platby za použití protokolu "3-D secure" podporovaného karetními asociacemi). Údaje o platební kartě jsou zadávány přímo zpracovatelské bance, prodávající tak k těmto údajům nemá přístup. Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.
- Dobírkou při dodání zboží přepravcem.
- Hotově nebo platební kartou (při hodnotě nákupu nad 500 CZK) při osobním odběru zboží v kamenné lékárně (Lékárna Montana, Jana Harracha 90, 51401 Jilemnice).

2. Co se stane po objednávce?

2.1 Potvrzení objednávky
Po obdržení objednávky Vám automaticky odešleme (v případě, že jste si to vyžádali při registraci) potvrzovací email. Je-li zboží skladem, budeme ho obratem expedovat.
2.2 Expedice objednávky
Je-li zboží skladem a objednávka bude přijata, bude co nejdříve expedována. Pokud některá položka z objednávky skladem nebude, bude zboží obratem objednáno u našich dodavatelů. V tomto případě Vám bude zboží odesláno obvykle během 2-3 pracovních dnů. V případě prodloužení doby dodávky chybějícího zboží Vás budeme písemně či telefonicky informovat.
2.3 Storno objednávky
Objednávku můžete stornovat na detailu objednávky (v menu "Seznam objednávek" si vyberete příslušnou objednávku, pokud jste přihlášeni na svém účtu), a to do chvíle, než začne být objednávka zpracovávána. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat později avšak ještě před vlastní expedicí, zavolejte nám na telefon uvedený v kontaktech.

Na začátek stránky Doporučit tento web známému