Jak nakupovat
1. Jak nakupovat?
- 1.1 Vyberte si zboží
-
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním.
Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.
- 1.2 Vložte zboží do košíku
-
Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko KOUPIT. Na stránku košíku
se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete
rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.
- 1.3 Přejděte k pokladně
-
Z košíku pokračujte tlačítkem OBJEDNAT k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky:
Vaše osobní údaje - jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel),
Váš email (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám zašleme potvrzení o přijetí a následně o expedici objednávky)
a Vaše telefonní číslo (nutná podmínka zejména při dopravě prostřednictvím PPL a také při obsáhlejších
objednávkách). Dále způsob doručení, způsob platby, případně pobočku k osobnímu odběru.
Stisknete-li POTVRDIT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení.
- 1.4 Metody platby
-
- On-line platební kartou – rychlý a pohodlný způsob platby platebními kartami (VISA, MasterCard, Maestro) prostřednictvím zabezpečené platební brány GPWebPay. (využíváme bezpečné platby za použití protokolu "3-D secure" podporovaného karetními asociacemi). Údaje o platební kartě jsou zadávány přímo zpracovatelské bance, prodávající tak k těmto údajům nemá přístup. Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.
- Dobírkou při dodání zboží přepravcem.
- Hotově nebo platební kartou (při hodnotě nákupu nad 500 CZK) při osobním odběru zboží v kamenné lékárně (Lékárna Montana, Jana Harracha 90, 51401 Jilemnice).
2. Co se stane po objednávce?
- 2.1 Potvrzení objednávky
-
Po obdržení objednávky Vám automaticky odešleme (v případě, že jste si to vyžádali při registraci) potvrzovací email.
Je-li zboží skladem, budeme ho obratem expedovat.
- 2.2 Expedice objednávky
-
Je-li zboží skladem a objednávka bude přijata, bude co nejdříve expedována. Pokud některá položka z objednávky skladem
nebude, bude zboží obratem objednáno u našich dodavatelů. V tomto případě Vám bude zboží odesláno obvykle během 2-3
pracovních dnů. V případě prodloužení doby dodávky chybějícího zboží Vás budeme písemně či telefonicky informovat.
- 2.3 Storno objednávky
-
Objednávku můžete stornovat na detailu objednávky (v menu "Seznam objednávek" si vyberete příslušnou objednávku, pokud jste přihlášeni na svém účtu),
a to do chvíle, než začne být objednávka zpracovávána. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat později avšak ještě před vlastní expedicí, zavolejte
nám na telefon uvedený v kontaktech.